Welkom op m'n log: driegangenmenu - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Wilma Hielema - WaarBenJij.nu Welkom op m'n log: driegangenmenu - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Wilma Hielema - WaarBenJij.nu

Welkom op m'n log: driegangenmenu

Door: WilmaHielema

Blijf op de hoogte en volg Wilma

16 Maart 2010 | Nederland, Amerongen

Leuk dat jullie me volgen op mijn avontuur naar Ghana. Over vijf dagen reis ik samen met mijn dochter Showitha naar Accra. Na twee weken van introductie, Twi-les, drum & dance en verkenning van de stad en het strand reizen we door een weeshuis in Mampong (35 km van Kumasi) waar vooral baby's en kleine kinderen verblijven.
Daar gaan we zeven weken vrijwilligerswerk doen. 'Werk' is betrekkelijk, bestaat vooral uit verzorgen, verschonen en knuffelen van de baby's en spelen met de kleintjes. Showitha kan misschien ook Engelse geven op het ‘schooltje’. We verblijven daar in een gastgezin.
Na deze zeven weken reizen mijn lief Gerbert en mijn zus Ineke ook af naar Ghana en zullen we gevieren de natuur en cultuur van Ghana tijdens een drieweekse rondreis verder gaan ontdekken.

Eigenlijk een driegangenmenu dus:
Voorgerecht: Wennen en verkennen in Accra.
Hoofdgerecht: Vrijwilligerswerk in Mampongs Babies Home.
Nagerecht: Rondreis door Ghana.
Goed dat ik een toetjesmonster ben ;)


  • 19 Maart 2010 - 16:15

    Hans Nijhof:

    ha Wilma. Ik ga jullie volgen hoor.het menu begint natuurlijk met een amuse van blog. Als tussengerecht doen we afscheidszoenen. Voor het hoofdgerecht nog een hartversterkende bouillon van geluk. Bij het nagerecht ook nog een kaasplateau van een beetje heimwee.
    ik ben een lekkerbek en 3 gangen was dus te weinig.
    Heel veel plezier vooral. Maak er wat moois van, met elkaar en voor de Ghanese kindertjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amerongen

Wilma in Ghana

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2010

Het toetje: rondreis door Ghana

14 Juni 2010

Afscheid nemen

18 Mei 2010

Medaasi Nana & Quality (?) Health Care

06 Mei 2010

Operation Hand in Hand

29 April 2010

Poppetjesfeest
Wilma

Leuk dat jullie me volgen op avontuur naar Ghana. Over vijf dagen reis ik samen met mijn dochter Showitha naar Accra. Na twee weken van introductie, Twi-les, drum & dance en verkenning van stad en strand reizen we door een weeshuis in Mampong (35 km van Kumasi)waar vooral baby's en kleine kinderen verblijven. Daar gaan we zeven weken vrijwilligerswerk doen. 'Werk' is betrekkelijk, bestaat vooral uit verzorgen, verschonen en knuffelen van de baby's en spelen met de kleintjes. Showitha kan misschien ook Engels geven op het schooltje. We verblijven daar in een gastgezin. Na deze zeven weken reizen mijn lief en mijn zus ook af naar Ghana en zullen we gevieren de natuur en cultuur van Ghana tijdens een drieweekse rondreis verder gaan ontdekken. Eigenlijk een driegangenmenu dus: Voorgerecht: Wennen en verkennen in Accra. Hoofdgerecht: Vrijwilligerswerk in Mampongs Babieshome. Nagerecht: Rondreis door Ghana.

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 21217

Voorgaande reizen:

21 Maart 2010 - 11 Juni 2010

Wilma in Ghana

Landen bezocht: