pak- en 'to do' lijst - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Wilma Hielema - WaarBenJij.nu pak- en 'to do' lijst - Reisverslag uit Amerongen, Nederland van Wilma Hielema - WaarBenJij.nu

pak- en 'to do' lijst

Door: WilmaHielema

Blijf op de hoogte en volg Wilma

16 Maart 2010 | Nederland, Amerongen

De voorbereidingen zijn in volle gang. Ik was lange tijd nog druk met afronden van mijn politieke werkzaamheden, steeds denkend eerst dat afmaken, dan Ghana voorbereiden. Maar nu staat er niets anders meer tussen vandaag en Ghana dan een forse paklijst, een eveneens omvangrijke 'to do list' en een groeiende berg spullen die mee moeten. En dan heb ik het nog niet eens over kleding en schoenen, maar over van alles en nog wat in de categorie 'van wel handig tot onmisbaar'. Dat wordt gewoon wéér keuzes maken -zucht-. Ik dacht dat ik daar na beëindigen van mijn politieke carrière even klaar mee was :). Maar goed, uiteindelijk proppen we gewoon zoveel mogelijk in de backpack en wat niet past blijft thuis. Zo simpel is het toch dus waar maak ik me druk om....Na al dit dubben, passen, meten en regelen qua spullen en papieren breekt hopelijk straks de tijd aan voor de 'geestelijke voorbereidingen'. Wordt vervolgt....



  • 19 Maart 2010 - 12:04

    Ina Kollaart:

    Hoi Wilma,
    Nog even en jullie reis gaat beginnen, fantastisch zeg, lijkt me een reuze ervaring en belevenis, zeker ook voor Showitha. We wensen jullie een goede reis toe en een fijne tijd. Bovenal heerlijk dat je het afsluit met een fijne vakantie met z'n allen. Lieft van Bas en Ina.

  • 19 Maart 2010 - 17:51

    Atty:

    Super dat je dit met je dochter onderneemt.
    Heb bewondering voor je. Heel veel plezier en gezondheid!

    Atty

  • 20 Maart 2010 - 18:12

    Wim Stegeman:

    Dag Wilma.
    Heel veel plezier en houd het gezond.

  • 20 Maart 2010 - 23:00

    Jo En Leen:

    Goeie reis en maak er wat van !!

  • 22 Maart 2010 - 07:56

    Ieke:

    Ha meissies!
    Inmiddels gearriveerd?
    Hopelijk een goede vlucht gehad en ben benieuwd hoe jullie de eerste nacht hebben geslapen.
    Wij denken aan jullie!
    Dikke kus,
    Arnold en Ieke

  • 22 Maart 2010 - 09:09

    Gerbert:

    Ik begreep dat de douane wel wat probleempjes (vertraging?) heeft opgeleverd vanwege een medepassagier in jullie rij.

    Jullie zijn gearriveerd in het hostel en ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen slapen op de zaal.

  • 22 Maart 2010 - 21:27

    Dianne:

    Ziet er goed uit, dat menu, lijkt me heerlijk! Eerste vegadering comm.Samenleving geweest, voorgezeten door Jasper. Deedtiegoed, Schiedon en BVH beetje kribbig, ff wennen. Moeten jullie ook, denk ik.
    Take care, God bless!

  • 23 Maart 2010 - 20:48

    Diejana:

    Ha Wilma en Showitha,

    Hoe is jullie reis geweest? Went het nieuwe land en huis al een beetje? Hopelijk voelen jullie je er snel thuis. In Nederland breekt heel voorzichtig de lente door. Heel veel plezier daar gewenst. Xdi, dj en van max en lucas een dikke knuffel.

  • 25 Maart 2010 - 12:59

    Gert Reekers:

    sorry ...
    bedoelde natuurlijk GERBERT

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amerongen

Wilma in Ghana

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2010

Het toetje: rondreis door Ghana

14 Juni 2010

Afscheid nemen

18 Mei 2010

Medaasi Nana & Quality (?) Health Care

06 Mei 2010

Operation Hand in Hand

29 April 2010

Poppetjesfeest
Wilma

Leuk dat jullie me volgen op avontuur naar Ghana. Over vijf dagen reis ik samen met mijn dochter Showitha naar Accra. Na twee weken van introductie, Twi-les, drum & dance en verkenning van stad en strand reizen we door een weeshuis in Mampong (35 km van Kumasi)waar vooral baby's en kleine kinderen verblijven. Daar gaan we zeven weken vrijwilligerswerk doen. 'Werk' is betrekkelijk, bestaat vooral uit verzorgen, verschonen en knuffelen van de baby's en spelen met de kleintjes. Showitha kan misschien ook Engels geven op het schooltje. We verblijven daar in een gastgezin. Na deze zeven weken reizen mijn lief en mijn zus ook af naar Ghana en zullen we gevieren de natuur en cultuur van Ghana tijdens een drieweekse rondreis verder gaan ontdekken. Eigenlijk een driegangenmenu dus: Voorgerecht: Wennen en verkennen in Accra. Hoofdgerecht: Vrijwilligerswerk in Mampongs Babieshome. Nagerecht: Rondreis door Ghana.

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 21209

Voorgaande reizen:

21 Maart 2010 - 11 Juni 2010

Wilma in Ghana

Landen bezocht: