Wilma in Ghana - Reisverslagen van Wilma Hielema - WaarBenJij.nu Wilma in Ghana - Reisverslagen van Wilma Hielema - WaarBenJij.nu

Wilma in Ghana

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2010

Het toetje: rondreis door Ghana

14 Juni 2010

Afscheid nemen

18 Mei 2010

Medaasi Nana & Quality (?) Health Care

06 Mei 2010

Operation Hand in Hand

29 April 2010

Poppetjesfeest
Wilma

Leuk dat jullie me volgen op avontuur naar Ghana. Over vijf dagen reis ik samen met mijn dochter Showitha naar Accra. Na twee weken van introductie, Twi-les, drum & dance en verkenning van stad en strand reizen we door een weeshuis in Mampong (35 km van Kumasi)waar vooral baby's en kleine kinderen verblijven. Daar gaan we zeven weken vrijwilligerswerk doen. 'Werk' is betrekkelijk, bestaat vooral uit verzorgen, verschonen en knuffelen van de baby's en spelen met de kleintjes. Showitha kan misschien ook Engels geven op het schooltje. We verblijven daar in een gastgezin. Na deze zeven weken reizen mijn lief en mijn zus ook af naar Ghana en zullen we gevieren de natuur en cultuur van Ghana tijdens een drieweekse rondreis verder gaan ontdekken. Eigenlijk een driegangenmenu dus: Voorgerecht: Wennen en verkennen in Accra. Hoofdgerecht: Vrijwilligerswerk in Mampongs Babieshome. Nagerecht: Rondreis door Ghana.

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 21193

Voorgaande reizen:

21 Maart 2010 - 11 Juni 2010

Wilma in Ghana

Landen bezocht: